středa 12. února 2014

Bulgur se zeleninou

Tak jsem po pár dnech zase zpět. Plná síly, už zase můžu cvičit a- bohužel chodím zase do školy :D Neuvěřitelný, co během jednoho týdne můžete propásnout! Není nad to, to teď všechno dohánět :D..nepočítám do toho svojí fyzičku, která taky neuvěřitelně během týdne zmizela...- každopádně na tý  už se pracuje a školu nějak zmáknu jako obvykle :D Ale nic z tohohle mi nezabrání, abych vám sem nepřidala alespoň jeden malý, chutný a zdravý receptík, třeba k zítřejšímu obědu, tak s chutí do toho!
omlouvám se za nevzhlednou fotku, ale jiný foťák než ten na mobilu nebyl k dispozici a už tak se na mě rodiče se ségrou koukali dost divně, když jsem to fotila :D

Ingredience:

  • Bulgur (já zase opět sypala od oka na jednu porci :D )
  • mražená zelenina
  • 1/2 cukety
  • šunka
  • 1/2 lučiny
  • kapku olivového oleje, koření dle chuti
Bulgur jsem párkrát propláchla ve vodě a poté nechala vařit asi 5 minut. Po 5ti minutách jsem ho nechala ještě "dojít" pod pokličkou. Mezi tím jsem si nakrájela šunku, chvilku povařila mraženou zeleninu a škrabkou vytvořila "cuketové nudle", které jsem na kapce olivového oleje opékala, dokud cuketa nezměkla. Trochu jsem ji posypala kořením na grilovanou zeleninu, aby dostala nějakou výraznější chuť. Přihodila jsem šunku, po chvíli mraženou zeleninu a nakonec uvařený bulgur. Vše jsem to smíchala na pánvi dohromady a nakonec pro chuť a mou oblíbenou "mazlavou konzistenci" :D přidala lučinu, která tomu dodala ten správný šmrnc :) Hodila jsem to na talíř, k tomu přikusovala rajčátko a šup s tím do tý mý ustavičně mlsný pusiny! 

Přeju krásný zbytek večera a jásejte stejně jako já, protože už za 2 dny je pátek a já pojedu domůůůů! :))) Tak dobrou, vaše slamovic :)

Žádné komentáře:

Okomentovat