pondělí 3. února 2014

Food diary

A protože jsem nemocná a už druhým týdnem necvičím...(bohužel, likviduje mě to, ale zdraví je přednější :) ) tak vám sem hodím další ochutnávku mých slavných zdravých jídel, co mi většinou spolužáci komentujou jako jak to můžu jíst a jak to, že ještě vůbec žiju :D Oni nechápou mě, já zase je. Vždyť každé moje jídlo je něco skvělýho pro mé chuťové buňky a na každý sousto se těšííím! :D ♥ Tak jdem na to!

Další ovesná kašička. Tentokrát s kakaem, jablkem a nějakým moldavským ovocem, co nemám páru jak se jmenovalo :D

Další oběd- do dům dal :D Kousky kuřete, brambor a trocha zbylých jáhel se zeleninou a vajíčkem :)

A další skvělá snídaně! Bože taky tak moc milujete snídaně a těšíte se na každý ráno? :D Tohle jsou nejlepší lívanečky na světě! Banánové- recept brzy přidám :)


Večeře alá šupsni na ten talíř co najdeš :D Různá zelenina s cottage a šunkou :)

A tohle je další z těch obědů, u kterých nevíš, co na tu pánev hodíš, dokud to tam prostě nehodíš :D V tomhle případě rýže, rajčata, brokolice, vajíčko, šunka a svítí nám tam asi i trocha zeleniny z mrazáku:)

A nakonec můj super jednoduchý a velmi dobrý oběd do školy- celozrnné těstoviny s brokolicí, mraženou zeleninou, sójovým masem a cottagem :)
Tak vám přeju krásné pondělní odpoledne a snad ho užíváte líp než já! :) -- s čajem a v posteli. :(

Žádné komentáře:

Okomentovat