pondělí 24. února 2014

Jedlá abeceda!

Dlouho jsem nad tím přemýšlela a nakonec jsem dospěla k názoru, proč bych se vlastně s vámi o to nemohla podělit?:) Byl to úkol do školy na písmo a první co mě napadlo bylo- udělej to z jídla! :D A tak jsem tvořila a tvořila, až vzniklo tohle :) Je to většinou z těch potravin, co jsem si zakázala a doma je konzumují ostatní, takže to pro mě byla velká zkouška, jak pevnou vůli mám, abych se např. do mého oblíbeného přeslazeného čoko musli a nebo do rumových čoko koulí s chutí nepustila a nevyjedla celý pytlík :D ALE! Moje vůle je pevná dost a tohle je toho důkazem, protože jsem si nevzala ani zrníčko a já jsem tímto jak na svůj foto výsledek, tak i na sebe samu pyšná :)

9 komentářů:

  1. Vážně? Tos udělala ty?
    V tom případě klobouk dolů! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. To já bych si dala haha =D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je úžasný, skvělý nápad! :)) hlavně Tě tedy obdivuji za tu trpělivost, já bych na to neměla (a taky bych nedokázala neužírat :D)
    Jinak děkuji za všechny komentáře :) Kaši si dělám tak, že vločky namočím přes noc do vody/mléka, ráno přimíchám tvaroh, rozmačkaný banán a šoupnu tak na minutu (někdy ani ne) do mikrovlnky:) Pak přidám ještě oříšky a tak...A nic se tomu nestane, jen to tam nenech dlouho, mohl by být průšvih! :D A taky zvol vhodnou misku, která to vydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jehéé děkuju! Já neměla na výběr co se trpělivosti týče, byl to úkol do školy a snažím se mít co nejlepší výsledky:) Takže moje trpělivost, i když byla na bodu mrazu, musela ustoupit :D Jinak za kašičku moc děkuju! Dneska jsem si jí dělala, ale na plotně a olizuju se ještě ted, s tvarohem je to skvělá kombinace a hodím do sebe i dost bílkovin :) Zítra na ni nebudu mít moc času, ale do mikrovlnky to zkusim, budu se modlit, aby to nebouchlo! :D děkuju :)

      Vymazat