středa 5. února 2014

Jillian Michaels- bohyně a ďábel v jednom těle

Určitě jí každý z vás zná. A jestli ne- pozná :D Řeč je o jedné americké trenérce, která- řekněme si to na rovinu....vůbec se s tím nepáře! Na své svěřence řve, nadává, ždíme z nich úplně všechno :D A asi proto ji všichni tak milujeme a zároveň nesnášíme :D Slavnou se stala hlavně svým programem 30 days shred, kde vám Jillian zaručuje, že během 30 dnů z vás opravdu vyždíme maximum a ti, co chtějí se svým tělem něco dělat, by tento program měli 100% vyzkoušet. Je to skvělý začátek "nové cesty" :) Má spoustu dalších úžasných workoutů jako např. Ripped in 30 (4 stupně obtížnosti), No more trouble zones, Banish fat boost metabolismus, Body revolution, 6 Week six pack a spoooooustu dalších! Já osobně mám za sebou 30 days shred, díky kterému jsem začala cvičit pravidelně a jíst zdravě, opravdu mě tento program nakopnul, když jsem po odcvičení viděla změny na svém již né tolik vykynutém těle :D Pak jsem se vrhla na Ripped in 30- už trošičku těžší, každý týden se zvyšují nároky :D A po odcvičení i tohoto programu jsem se pustila do 1. a 2. levelu Shed and Shred- ze začátku jsem myslela, že to nezvládnu, není to rozhodně pro úplné začátečníky. Po těchto workoutech jsem přešla už na něco těžšího a zkusila jsem změnit trenéra- na Boba Harpera ( ale o něm až příště! :) ) Zpátky teda k Jillian. Je opravdu skvělá, její workouty většinou zaberou kolem půl hodinky, ale má i delší samozřejmě. Věnuje se také józe a kickboxu, to jsem zatím nezkoušela, ale mám to do budoucna v plánu :D Na své cvičence sice křičí, ať makáte, ale zároveň vás podporuje a stále vám opakuje, že to zvládnete a že pak to bude stát za to :P A opravdu nekecá! :D Ve svém soukromém životě má 2 děti, adoptovanou černošskou holčičku a druhé dítko ji porodila náhradní matka, se kterou mám pocit i žije :) Proslavila se také hlavně kvůli americké soutěži The Biggest Loser, kde trénuje spolu s Bobem Harperem a Dolvettem Quincem velmi obézní občany USA, co se sebou chtějí něco dělat :) Opravdu i tuto soutěž velmi doporučuji! Dokáže vás to dobře nakopnout k lepším výsledkům, teda alespoň já si vždy, kdy už myslím, že to nezvládnu vzpomenu na soutěžící v TBL a říkám si, že když to můžou dokázat oni, tak proč né já?

Nooo tak sem se zase rozpovídala vlastně i o něčem úplně jiném než jsem plánovala, ale snad jsem vám Jillian trošku přiblížila a v nejbližší době ji zkusíte, nebudete litovat :) A hlavně- ani ona neměla vždy tak skvělou postavu- v pubertě se jí rozvedli rodiče a Jillian to řešila jak jinak než JÍDLEM. Měla nadváhu a jednoho dne si změnila celý život:) Teď má krásných 53 kilo ve svých skoro 40 letech a žije si svůj sen :)
Tak to je asi k dnešnímu článku o mé oblíbené trenérce vše, tak si užijte zbytek středečního odpoledne- třeba s nějakým pěkným cvičebním programem právě od Jillian :P Vaše slamovic

Žádné komentáře:

Okomentovat