pondělí 24. února 2014

Kroupy s pórkem a kuřecím masem

Krásný slunečný den přeju!
Taky máte dneska venku tak krásně? To je hned lepší nálada! Poslední dobou mám tolik nápadů na články, že si prostě nedokážu vybrat, který napsat jako první a pak to dopadá tak, že všechny nápady zmizí a nakonec zbude jen ten nejnovější :D A protože je dneska tak krásně, není nic lepšího, než vám sem hodit snad můj nejvydařenější výtvor za posl. pár měsíců :D A jsem strašně moc ráda, že jsem si toho uvařila na dva dny, takže to budu mít i k zítřejšímu obědu. Už aby to bylo, snad nikdy víc jsem se na svůj oběd tak netěšila, vždy jen na svoje kašičky k snídani...ale tohle si opravdu zaslouží 1* a pro mě placák po zádech! No tak já už nebudu dál zdržovat, tady to máte!:)


Ingredience :

  • 60g ječných krup
  • 1 pórek
  • 1/2 zeleninového bujónu
  • červené fazole
  • 2 kuřecí prsa
  • pár kousků brokolice
  • sůl, koření dle chuti
Ingredience jsou cca na 2 porce, i když jsem měla dnes co dělat, abych snědla vůbec tu jednu, ale je jen na vás, kolik toho dokážete sníst :D :)
Nejdříve jsem si dala vařit kroupy. Hodila jsem je do mírně osolené vody(cca 200ml) a občas promíchala, asi po 10 minutách jsem musela přilít ještě vodu a přihodila jsem 1/2 zeleninového bujónu. Solit tu vodu opravdu moc nemusíte, bujón je slaný dost ;) Mezi tím jsem si nakrájela na kousky kuřecí prsa a posypala kořením na grilované kuře a zeleninu. Kroupy jsem poté nechala ještě asi hodinu odstát v horké vodě (jela jsem na nákup :D ) Pak jsem si na teflonové pánvi na sucho osmažila kuřecí prsa a podlila trochu vodou, přihodila jsem na kolečka nakrájený pórek a nechala chvilku dusit. Ke konci jsem přihodila uvařenou brokolici, červené fazole a uvařené kroupy, všechno promíchala a ještě chvilku opékala na pánvi. Pak jen naservírovala do mističek a doufala, že to bude k jídlu :D A řeknu vám...opravdu jsem za poslední dobu nejedla nic lepšího! :)
A tady už připraveno na cestu na intr :)
Ječné kroupy se mi válely doma už pěkně dlouho a pořád jsem neměla nápad a ani odvahu je připravit, ale od teď je budu zařazovat do jídelníčku častěji, opravdu jsou výborné :)

A co vy a kroupy? Už jste je zkoušely? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat