sobota 8. února 2014

Overnight oats

Zdravím! Tak už i já jsem propadla kouzlu týhle mňamky...Přiznám se, že jsem měla trošičku obavy, že to nebude dobrý a že maminka bude mít opět pravdu :D Hahá! Neměla! Dnes ráno jsem si pěkně zavařovačku vyndala z ledničky a začala servírovat. Bez banánu ráno ani ránu, to je jasný. Banány miluju a nejradši bych je jedla k snídani, k svačinám, k obědům a i k večeřím! :D Prostě láska navždycky! A spolu s tímhle božským výtvorem, co jsem nechala přes 2 noci v ledničce mi opravdu rozpoutaly válku mých chuťových buněk, který teď neví, jestli jim víc chutná normální ovesná kašička nebo Overnight oats. No každopádně bych vám to nemohla udělat, nepodělit se o takovou dobrotu :) Tak jdem na to!
normální ošklivá zavařovačka abyste věděli..

Ingredience: 

  • 35g ovesných vloček
  • 50g jogurtu
  • 200ml mléka
  • 1 lžička medu
  • skořice
  • semínka dle chuti (chia, slunečnicová, lněná..)
  • oříšky
  • špetka soli
Vše jsem hodila do zavařovačky, přidala jsem ještě trochu rozinek, protřepala a dala na 2 noci do ledničky. Můžete to tam nechat i kratší dobu nebo dokonce i delší. Tak 4 dny vydrží určitě a o to lepší chuti pak dosáhnete :) No a pak ráno jen vylejete onen výtvor do misky, můžete ohřát jako já, to vám pak voní celý dům :)) Dozdobit můžete čerstvým nebo sušeným ovocem, oříšky, burákovým máslem...čímkoliv, po čem váš jazýček touží :D :) A pak už jenom utřít slinu a s chutí to všechno rychle sníst. Ani vločička nezbyla, to vám povím teda! Tak dobrou chuť  já si jdu udělat asi další várku, muhaha.

Žádné komentáře:

Okomentovat