neděle 16. února 2014

Ovesná kaše zas a znova

Tak po nějaké době jsem zase zpátky. Kdo by to byl řekl, že toho budu mít tolik? Noo, každopádně škola počká a já vám se vám aspoň můžu pochlubit, co snídám o víkendech, když jsem doma a mám fůůru času na to nejlepší jídlo na světě :P Takže připravit chuťové buňky na pořádné peklo! Před chvílí jsem dojedla snad tu nejlepší ovesnou kašli, co jsem kdy ukuchtila a i když jsem měla plnej pupek, byla tak dobrá, že jsem tam stejně nakonec nenechala ani vločičku.. kdo by taky nechal že jo :P


A začneme již na tomto blogu zmíněným Overnight oats, la-hů-dka!

Další experiment, na kterém není vlastně nic experimentálního :D Ovesná kaše s mákem, sušenými švestkami a banánem, který nesmí chybět!

Ovesná kaše s jahůdkami! A opět banán s oříšky 

Musela jsem vám tu krásu vyfotit ještě na lepším světle s o to větší porcí banánu a jahod :D No prostě aaach! Jano utři si tu slinu, dneska už snídaně byla!

A poslední- dnešní ovesná kaše- MŮJ NEJVĚTŠÍ FAVORIT co se kaší týče, pro mě naprostá novinka a ňaminka!  Skrývá se v ní totiž vajíčko a kokos! Mňam! + banán, samozřejmě :D Hodím vám sem později i recept, o to se nejde nepodělit :)
Asi si říkáte, že vůbec neexperimentuju, co se kaší týče... všichni dělají rýžové, a jáhlové a takové a makové...joo plánuju to, to se nebojte! Ale u nás doma, jak už jsem říkala se zdravé výživě moc nefandí, takže musím nenápadně týden po týdnu dokupovat nějakou tu zdravou ňamku- tenhle týden se chystám na jáhlové vločky, takže si počkejte, hned se s vámi o svojí zkušenost s jinou než ovesnou kaší podělím :)
Tak se mějte krásně a já jdu zase na úkoly. nekecej, jdeš si číst recepty, já tě znám!

Žádné komentáře:

Okomentovat