čtvrtek 20. února 2014

Přiblížení mé maličkosti

Jak lépe využít dnešní večer, než napsat další článek?:) Kort, když zítra nemusím do školy a už jsem doma♥  A tak mě napadlo, že bych vám mohla ještě více přiblížit to, kdo jsem, jaké jsou mé zájmy a tak obecně. :)
Takže...
Jsem 18ti letá studentka umělecké školy, studuji fotografii, i když to asi není moc poznat :D Přiznávám, že po tom týdnu focení a studování jsem o víkendu strašně líná foťák vytahovat, ALE! já se polepším a od teď už to bude jak od profesionála :D Na základce jsem měla krásných 58kg, jedla jsem si čokoládky kdy se mi chtělo, ovoce večer bylo mou vášní...ale váha mi nestoupala. S příchodem na střední školu přišel stres, bydlela jsem s úplně cizí holčinou...všechny mé nové kamarádky byly hubené jak list papíru, jedly a dodnes jí jenom samé sladkosti a netloustnou.. no tak jsem to jedla s nima že jo.. no ani jsem se nenadála a já, na rozdíl od kamarádek měla 10kg navíc. Špeky všude kam jsem se podívala, nevešla jsem se do svých oblíbených kalhot...nutno podotknout, že jsem na základce hodně sportovala..ovšem na střední byl můj největší pohyb možná tak výšlap kopce k mojí škole..:/ No tohle bych měla asi zkrátit co?:D No nějak jsem ale cvičit nezačala a jedla jsem si vesele dál... to se změnilo cca před 5ti měsíci, kdy jsem radikálně změnila svůj jídelníček a cvičím denně :) A už bych neměnila! Od té doby jsem zhubla cca 11kg, rýsuje se mi postava a už nikdy se nechci vrátit do starých kolejí. Pro mou rodinu to do teďka není jednoduché, hlavně moje mamka to ze začátku brala nepřijatelně, do dneška má pokaždý nějaký problém, když odmítnu jíst její knedlo vepřo zelo atpd. Ale poslední dobou už si zvyká a doma už je zase klid :)


Takže co jsou mé oblíbené činnosti? Cvičit, cvičit, cvičit, vařit si zdravě, číst a stále se zdokonalovat, co se zdravého životního stylu týče. Také už 11 let hraju na harmoniku :) v akordeonovém orchestu a zpívám. A co úplně nejvíc miluju? JÍDLO :D

Nezdravé mlsání, kterého jsem se musela vzdát: 

  1. rozinky v čokoládě! ♥ 
  2. veškeré čokolády, buchty, koláče, sušenky
  3. jogurt Krajanka
  4. lasagne
  5. veškeré těstoviny se sýrovou omáčkou, špagety
  6. zmrzlinaaa
  7. nutella
Tady jsem na sebe zatím hodně přísná, opravdu nic z toho nejím...ani ostatní nezdravé potraviny jako jsou smažená jídla, mekáč, různé omáčky, knedlíky nejím.. chci zhubnout a zbavit se zbývajícího tuku na břiše a začít rýsovat, takže tyhle lahůdky musely jít stranou. Občas je to těžší nedat si moje nejoblíbenější rozinky v čokoládě, bábovku...ale odolávám a vím, že pro mě je to teď to nejlepší, co pro sebe můžu udělat- odolat a dát si něco zdravějšího! :)

Zdravé mlsání, kterým jsem nahradila to nezdravé:

  1. banány- snad moje nejoblíbenější ovoce!
  2. ovesná kaše- nejoblíbenější snídaně
  3. hroznové víno, hrušky, jablka, pomeranče, jahody, borůvky, maliny- no a asi prostě všechno ovoce miluju :D
  4. červená a žlutá paprika- nejvíc nejoblíbenější zelenina, cpu jí skoro do každého jídla :D
  5. brokolice, cuketa, rajčátka, okurka, led. salát- další z mých nejvíc oblíbený zeleninky
  6. oříšky ♥ mandle, vlašáky, slun. semínka..
  7. BURÁKOVÉ MÁSLO! ♥
  8. bílý jogurt
  9. cottage sýr
  10. tvarůžky
  11. TVAROH! největší favorit mých večeří :D
  12. losos a tuňák- ryby jsem nikdy nejedla, teď bych se po nich mohla utlouct.. :D
  13. mozzarela s rajčátky
  14. sušené švestky a rozinky
  15. skořice
  16. hořká čokoládka
  17. vajíčka, tofu, kuřecí maso
  18. a z příloh např. bulgur, jáhly
A určitě i plno dalšího, ale teď mě víc nenapadá..:D A jak už jsem zmiňovala výše, miluju cvičení a zároveň pozorování změn mého těla, vzdělávání se ve stravě a i ve cvičení, překonávání sama sebe...a poslední dobou jsem závislá na pročítání ostatních blogů o zdravém životním stylu a cvičení. Taky straaašně ráda peču a experimentuju :) A asi je zbytečné to zmiňovat, ale miluju domov a svou rodinu, bez které bych nebyla nikdo. :) Hudba, umění a přátelé jsou samozřejmostí! A třeba taková posilovna? Pro mě nejlepší místo na relax, miluju tu bolest svalů! Ze sportů mám ráda plavání, které plánuju zařadit na jaře pravidelně, HIIT se Zuzkou Light, Boba Harpera, Jillian Michaels, posilování a chci přijít na chuť i běhání, ale zatím ta chuť moc nepřichází :D Také cestování je mojí vášní:)

Tak snad jsem vám trochu přiblížila moje především asi stravování..:D A tak nějak i život jako takový..co se kluků týče, mám na ně asi smůlu, ale aspoň mám čas na sebe a formování postavy ne?:) Jednou ta láska stejně přijde, tak proč se pro ni trápit že jo:)

A co vy? Co vaše oblíbené zdravé, ale i nezdravé laskominky, oblíbené cvičení? Piště pište, moc mě zajímá jak jste na tom vy :)
Vaše slamovic

Žádné komentáře:

Okomentovat