pondělí 3. února 2014

Psychika: To je oč tu běží

V neustálém snažení změnit ručičku váhy k menším číslům si většina lidí odepírá vše, co jedli doposud. Každý si tím určitě prošel, mě nevyjímaje. "A tohle nesmím! Pokud chci zhubnout, už se nikdy nedotknu čokolády!" a tak dále a tak dále...ale to je co? ŠPATNĚ! Musíme si uvědomit, že život je jen jeden a utíká strašně rychle :) Pokud jsme se dali na tu "složitou cestu" (aspoň ze začátku se může zdát složitá :) ), musíme si určit nějaké ROZUMNÉ cíle. Pokud si vezmete za vzor spolužačku, která má úplně jiné proporce těla..a vidíte, jak jí celý den jenom sladké a nepřibírá ani gram, je to opravdu špatná volba :D Spolužačka může mít jiný metabolismus než vy, určitě v tom bude hrát roli i genetika. Taktéž vzor alá modelky z Victoria Secret nebo fitness modelky asi nebude to pravé ořechové :D Tyhle holky na sobě makají pěkně dlouho, mají taky jinou, hlídanou stravu a tělo je živí, tudíž mají čas i peníze na špičkové trenéry apod. Kéž bych patřila mezi ně :D Takže si zvolte reálný cíl v podobě: začnu 4x týdně cvičit, omezím sladkosti a přidám na zdravých potravinách. A třeba si najděte obrázek postavy, která se proporčně podobá té vaší a je krásně pevná, vypracovaná. To na začátek podle mě úplně stačí :) Začátky jsou vždycky těžké, ale když vytrváte, výsledky se dostaví! Vím to ze své vlastní zkušenosti :) Ale hlavně pamatujte!- Všechno je to jen a jen v naší hlavě a je jen na nás, jak si to tam uspořádáme. Já jsem změnu životního stylu vzala opravdu vážně a změna jídelníčku byla radikální, to uznávám.. i já jsem ze začátku měla v hlavě- čokoláda je zlo, podepíše se ti pěkně na faldíku a na zadečku! A buchtu? Ani omylem! Ale postupem času, když vím, že cvičím 6x týdně cca hodinu denně? (jsem maniak, bez pohybu ani ránu :D ) tak prostě jednou za čas vám ta dobrota nic neudělá, nemůže! Jediné, co by vám měla dát je dobrá nálada :) Jestli na sobě pracujete stejně jako já a mnoho ostatních, občas se prostě obměňte za tu odvedenou práci! Tělo vám za to akorát poděkuje a vy nemusíte mít výčitky svědomí :) Já když mám na něco chuť, abych teda jako neměla ty výčitky svědomí :D...upeču si zdravou verzi :) Je spousta receptů, které si můžete upravit na zdravější verzi a stejně si skvěle pochutnat :) Skvělá je taky hořká čokoláda, ale opravdu ta kvalitní aspon 70% kakaa! Jedna, dvě kostičky a zažene chuť na sladké a dokonce se dočtete, jak je pro tělo důležitá a zdravá! :D Tak šup s ní do pusiny, když je chuť ne? :) :D A hlavně není nad oblíbené příslovíčko- ráno se smí všechno! :D Takže jestli patříte mezi ty, co se rozhodli, že prostě sladkosti ne, ale nemůžete bez nich být... dejte si je ráno. :) Tělo má celý den na to, aby nějakou tu laskominku spálilo. A tím zabijete dvě mouchy jednou ranou- začnete ráno s vaší oblíbenou mňamkou a ještě nemusíte mít výčitky svědomí, protože RÁNO SE MŮŽE VŠECHNO! :D

Takže pamatujte...změna ke zdravějšímu stravování je skvělá! (Pro mě trvalá :) ) Ale všeho s mírou. Žijeme přeci jen jednou! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat