středa 5. února 2014

Snídaňový koláč podle Monči

Snídaňový koláč podle Monči

Tento výborný koláč jsem objevila na tomto skvělém blogu: http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com, tak snad se nebude autorka zlobit, že se chci o něj podělit i zde :)
takhle krásně vypadá hned po vytažení z trouby :) (omlouvám se za světlo, byla už tma, když jsem to fotila...)

A tady už má snídaně. Ze dvou kousků se nakonec staly čtyři, tak moc je dobrý! :) :D

Ingredience:


  • cca 50g ovesných vloček
  •  cca 50g kuskusu
  •  2 vajíčka
  • 2 jablíčka
  •  2 mrkve
  • mléko
  •  oříšky, rozinky (nebo jiné sušené ovoce), skořice, med (nebo něco jiného na doslazení)

Do větší misky jsem si nasypala kuskus, zalila vařící vodou a nechala nabobtnat. Mezi tím jsem si nastrouhala jablka s mrkví, přidala ovesné vločky, rozinky, oříšky (v mém případě na drobno nakrájené vlašské ořechy) a skořici. K tomu jsem přidala hotový kuskus a podle potřeby dolévala mléko. Vše pečlivě promíchala a šup s tím do zapékací nádoby! :) Pak jsem si rozšlehala 2 vajíčka vidličkou a přelila jimi celý koláč. Nakonec jen dát péct do předehřáté trouby na 180 stupňů, cca 20-30 minut. To poznáte, až vám bude vonět celý dům a kůrčička bude nahoře pěkně zlaťoučká. Tak dobrou chuť přeju! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat