sobota 22. února 2014

Zapečený bulgur se zeleninou

Zdravím!
Tak jak se dneska máte? Já jsem totálně utahaná :D Ale příjemně utahaná! Po roce jsem se vrátila do posilovny. Já to snad ani nedokážu vyjádřit slovy, jak úžasný to bylo a jak jsem na sebe pyšná, že i přes to, že jsem posl. dobou cvičila jen doma, mám 2x lepší fyzičku, než když jsem jako totální začátečník do posilky vlezla prvně :D Takže od teď posilovna zařazena do cvičícího programu a už se bude jenom přidávat a přidávat! :) No ale už k věci....jak už jsem tu psala před pár dny, maminka mi nadělila krásnou zapejkací mističku! A hned jsem ji musela vyzkoušet, to je jasné. Tak jsem smíchala pár mých oblíbených potravin a vznikl z toho moc dobrý a zdravý oběd :)

 Ingredience:

  • 50g bulguru
  • 1 vajíčko
  • trochu mléka
  • brokolice
  • cherry rajčátka
  • vepřová šunka
  • 30% eidam
  • špetka soli
V osolené vodě jsem si uvařila bulgur (vařím jen cca 3minutky a pak nechám dojít pod pokličkou :)) V dalším hrnci jsem povařila brokolici, mezi tím nakrájela cherry rajčátka, rozmíchala vajíčko s trochou mléka a natrhala šunku. Pak už jsem jen bulgur, brokolici, cherry a šunku smíchala v misce, přelila vajíčkem a nakonec posypala nastrouhaným eidamem. Šoupla jsem to do předehřáté trouby cca na 190 stupňů, 30-40 minut a nedočkavě čekala, jestli to vůbec bude k jídlu :D A BYLO! :)


No nevypadá to krásně?:))
A co vy a vaše výtvory? Experimentujete rádi, nebo vaříte jen ověřené kombinace? :)

2 komentáře:

  1. ujíždím na zapékacích mističkách:3 bulgur jsem ještě nejedla,ale dělám si to podobné s kuskusem a je to dobrota!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, zapékací mističky miluju, ale zatím mám jen tuhle :( Mně kuskus moc nechutná, bulgur u mě vede, rozhodně zkus!

      Vymazat