sobota 1. března 2014

Food diary

Zdravím!
Dneska bylo zase tak krásně! Hned ráno zahájit posilovnou, pokračovat chutným obědem, jet na výlet něco si nafotit a zakončit to večeří v restauraci? Tomu říkám vydařená sobota! :) A protože vím, že fotky toho, co jím patří k těm oblíbenějším článkům, rozhodla jsem se vám sem dalším přispět :)
 Jeden z mých megavelkých  intráckých obědů! Jáhly, uzené tofu, červené fazole, brokolice a syrovátkový sýr :)

 Nejlepší oběd co jsem za poslední dobu udělala! :) Ječné kroupy s pórkem a kuřecím masem :)
 A pokračovat musím touto MEGA NÁLOŽÍ ovesné kaše s tvarohem! Olizuju se ještě teď :)
 Další intrácká snídaně, tentokrát bílý jogurt s jablkem a trochou mandlí 
 Intrácká večeře: Mozzarella light s kupou rajčátek :)
 A jedna z odpoledních svačin před tréninkem, bílý jogurt s 1/2 banánu
 Můj dnešní oběd- kuřecí plátek s bulgurem a zeleninou
 Další z domácích obědů! Losos s kuskusem, k tomu samozřejmě mísa zeleniny, ale ta se mi nepovedla pořádně vyfotit :D
A konečně má dnešní večeře v restauraci :) Důkaz, že i v restauraci se dá skvěle a hlavně zdravě najíst :) Ratatouille s kuřecím masem a mamka mi přihodila ještě její porci salátu s parmazánem, prostě mňam!


2 komentáře:

  1. vydařená sobota!!:) a vydařené fotky vydařeného jídla :P mňam

    OdpovědětVymazat