úterý 25. března 2014

Můj předsacharidovovlnový týden

Ahooj!
Dnes bych se vám chtěla s něčím svěřit.
Už mám jídelníček, se kterým začínám od příštího pondělí a strašně moc moc se těším! :)
ALE- Adenike mi napsala, ať tenhle týden jím co chci.
A v tom je ten problém! Přímo mi dovolila se prasit krmit čím chci. A v hlavě najednou blikalo světýlko- můžeš jíst celý týden všechno sladký, co jsi kdy chtěla ochutnat!
A malér je na světě.
Dnes mám odpočinkový den, necvičím. No a tak jsem se rozhodla, vyrazit s kamarádem do Crosscafé, kde jsem byla jen 2x v životě a jen jednou jsem si tam dala kafe. Jinak nic.
A co že jsem si to dala?
Čokoládový mousse- 1ks
Brownies- 2 plátky
Cookies- 2 velké kousky
Byla jsem už opravdu plná. Musím však upozornit na to, že pro cookies jsem si šla ještě jako pro další sladkou tečku, i když už jsem na to neměla chuť...prostě mám to dovolené!
Pak jsme už odcházeli, rozloučila jsem se s kamarádem a šla si do Plazy koupit tofu a bílý jogurt. JENŽE!
Mám přece dovolené jíst co chci ne?
A tak jsem zavítala do regálů s čokoládkami a vybrala si (ačkoliv ta chuť na to tam opravdu nebyla) čokotyčinku Milkaoreo. Všichni o ní básnili a od pondělí přece začínám nový režim, tak jí musím ochutnat! Alespoň, že jsem si nekoupila celou tabulku čokolády, ale jen tu tyčinku...a snědla jsem ji. Celou. Do pár vteřin.
A teď tady tak sedím, přemýšlím co jsem to zase vyvedla a vlastně dumám nad tím, jestli jsem nemocná a trpím přejídáním či ne.
Normálně bych toho tolik nestláskala, jak už jsem opakovala už tolikrát- chuť na sladké nemám vůbec a když už, tak si dám kostičku hořké čokolády a je po chuti...ale sotva mi to někdo dovolí a skoro,..dá se říct přikáže? Nedokážu se ovládat a mé druhé já (zvířecí TO) jak psala včera Monča na blogu, se projeví a já ho asi pořádně neumím zastavit.
Prosím, napište mi své názory na to. 
Moc by mi to pomohlo.
Vím, že jsem silná a jak jsem vám nedávno psala, doma jsem si naposledy, když přijela babička dala jen 2 kousky koláče a 1/2 věnečku a stačilo mi- zastavila jsem se, i když jsem chtěla sníst koláč celý...:D Ale dokázala jsem to překonat. Protože jsem neměla potřebu to jíst.
Ale teď, když mi Adenike napsala, ať tenhle týden jím, co chci, abychom mé tělo zmátly, jsem jak smyslů zbavená.
Nevím co dělat...

12 komentářů:

  1. milka oreo mi nechutná, ale ostatní dobroty bych si dala:P nedumeeej, žádný stres! :) myslím si že je to občas v pořádku, ikdyž týden prasení je celkem dost, když na to tělo není zvyklé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to chutnalo až moc :D Tak ona asi neměla ani páru o tom, že se neumím moc ovládat..a nebo spíš je to moje chyba, že jsem si to vzala takhle- sněz co můžeš. Mám v plánu si dát něco hříšného zase až v neděli, abych opravdu tělo zmátla, nechci se tláskat celý týden...

      Vymazat
  2. Milka Oreo je najlepšia! :) Mne chutí z nich najviac avšak som ju nemala už hrozne dlho, viac mi chutia tie vysokopercentné čokolády, tým neviem odolať :) Čo sa týka prejedania, sama s tým skusenost nemám, hoci celý týždeň sa stravujem zdravo bez prehreškov a vždy si poviem že v nedelu si doprajem niečo čo nemávam obyčajne, ale nakoniec to aj tak neurobím, radšej si urobím zdravé palacinky s džemom a pod. takže žiadne hamburgery, keksíky a neviem čo, lebo to nepotrebujem a nechýba mi to :) Zákusku od maminy samozrejme neodolám ale nezjem celý plech a ani polovicu. Ono je to možno o tom, že si si povedala že ktovie kedy si to dopraješ nabuduce, tak sa napráskaš teraz,ale je to zbytočné. Radšej si daj každý deň jednu veci, dve (záleží od toho že čo) ale určite nie tolko naraz. Vždy si pomysli, že čo ti to pomôže, ked zješ celú čokoládu. Možno v tom momente ti bude úplne super, ale potom príde to, že si budeš hovoriť že na čo si to preboha jedla, ved by stačil úplne jeden rad :) Dá sa všetko ale treba poznať mieru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale přesně to, co říkáš dělám taky. Celý týdny, měsíce jím zdravě. ;) A nechybí mi žádné nezdravé sladkosti. Ale pak mi někdo řekne, teď můžeš, od pondělí začneš nový režim, tak si teď dopřej a je zle..Jinak opravdu na sladké ani chut nemám, vystačím si se svými kašičkami k snídani..

      Vymazat
  3. Nic si z toho nedělej ;) proto si nikdy nedávám volno, furt by mě hlodaly myšlenky co sníst...i když jsem měla cheat furt jsem chodila do špajzky, lednice atd, i když jsem do sebe nenecpala nic nezdravého jako čokolády apod....
    Těším se na pocity z vlnění :) já to dneska zpackala, zapomněla jsme kolik S obsahuje květák a snědla jsem asi půlku na večeři:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si normálně taky volno nedávám :D Prostě ale tohle bylo nařízené a tak to moje debilní palice přebrala tak- sežer co můžeš...:( Nic si z toho nedělej, květák nebude mít nic moc S :) A svět se taky nezboří! Rozhodně lepší, než to, co jsem snědla já..

      Vymazat
  4. Podle mě je to normální a v pořádku, každej jednou za čas ujede :) Já na sebe musím uplaťnovat "začni dnes, neodkládej na zítra", rpotože jinak okamžitě dostanu ten "tedď ještě můžeš prasit" pocit a nedopaád ot dobře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, u mě to pak taky nedopadá dobře :D

      Vymazat
  5. Jak tady již bylo zmíněno-každý občas ujede...ALE-pokud cítíš, že Ti to nedělá dobře, snaž se proti tomu bojovat. Protože je rozdíl mezi tím si v pohodě dopřát a nebo jíst čokoládu jen proto, že přeci můžeš. Musíš Ty sama cítit, kdy je to ještě pod kontrolou a kdy už se to kontrole vymyká. Také jsem trochu bojovala s přejídáním-po anorexii, kdy si tělo zkrátka žádalo úplně všechno a já chtěla dohnat to, co jsem předtím nemohla...v takových situacích je dobré se prostě zastavit a klidně 10X se sama sebe zeptat, jestli Ti to za to opravdu stojí. Možná si i vybavit pocity, které po tom máš, když Ti to ujede moc. Jinak nevím, co ještě poradit...lidská psychika je chatrná potvora, bohužel" :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. jsi skvělá! :) Děkuju moc za radu, pokusím se to takhle dělat...:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám to úplně stejně. Jak mi někdo dovolí, tak se neznám. :D Jenomže nejhorší je, že potom je mi hrozně zle. :D Ale jinak na sladké ani jiné "prasárny" chuť nemám. Takže si myslím, že se u tebe nejedná o žádné přejídání, jen ti prostě v hlavě "přeblikne" na režimu "můžu", a proto do sebe nacpeš i to, co jindy ne. ;) Takže v klidu. :))
    Jsem zvědavá na tvé dojmy ze sacharidových vln. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aach bože, já vás zbožňuju! Těmi svými komentáři mi vždycky zvednete náladu a vlastně mě i přesvědčíte, že se to děje i vám a že nejsem nijak nemocná, že je to normální.. :) Moc děkuju, jste zlata!

      Vymazat