neděle 2. března 2014

Ovesné sušenky

Dobrý večír!
Tak jsem se na to dneska vrhla. Celý dům byl krásně provoněný a... no prostě jsou úplně mňamouzňácký, voňavoučký, křupavoučký a musela jsem je zavřít do šuplíku, jinak bych je všechny zpucovala! :D A úplně nejlepší na nich je to, že jsou zdravé! Žádný cukr, žádná mouka.. jenom samé mňamózní zdravé ingredience :) Tak dost už toho chválení, i když si to opravdu zaslouží! A jdeme na recept!

Ingredience na cca 20 sušenek:

  • hrnek ovesných vloček
  • 2 zralé banány
  • dle vaší fantazie- rozinky, brusinky, oříšky, skořice, burákové máslo, čokoláda..
Rozehřála jsem si troubu na 180 stupňů.V misce jsem si vidličkou rozmačkala banány, přisypala vločky a míchala, dokud nevzniklo těstíčko. Pak jsem si jen do druhé misky odebrala trochu těstíčka a přidala lžíci burákového másla. Přisypala pár rozinek, oříšků, skořice...Opravdu cokoliv co máte rádi si tam můžete přihodit :) Já dělala jedny s rozinkami, pak s oříšky a třetí s burákovým máslem a všechny jsou úžasné! Hlavně ty s máslíčkem ♥ :D No a pak jen na plech s pečícím papírem tvořit placičky a šoupnout to na cca 15minut do trouby. A ta vůbec nejdůležitější věc na závěr- po upečení je dejte vychladnout na mřížku, aby nezvlhly, křupavé jsou lepší :) Tak přeji dobrou chuť a zkuste je nesníst najednou! :D
 Před upečením
 Po upečení
Velmi důležitý bod- sušení na mřížce :)
Schválně jsem dala na talířek jen pár kousků a dala je na stůl do obýváku, ostatní jsem si schovala. A dobře jsem udělala, protože táta se tu do nich pustil takovým způsobem! :D Takže level accept, doma uspěly!:) 
A co vy? Pečete sušenky rády?:)) 

4 komentáře:

  1. u nás voní celý byt čokýnou! sušenky mám ráda, ale nejsem skrz ně expert :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mňam! to já taky nejsem...tohle byl můj druhý pokus a jsem na sebe pyšná jak rychle mizí! :) :D

      Vymazat
  2. Tak ty musím vyzkoušet! Já banán moc nemusím, tak si do nich místo neho dám strouhaný jablko a skořici..♥ V sobotu mám žrací den, tak je asi sním na posezení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus! :) Haha, to já když mám žrací den, tak teda nic takhle zdravýho ne-e :D To lítají samý buchty a dortíky a pečivo a šokoládičky :D

      Vymazat