středa 11. června 2014

Leangains food inspiration

Krásné odpoledne přeji!
Opět se omlouvám za takovou odmlku od vás a od psaní blogu. Budu se nejspíš opakovat, ale bylo toho teď tolik, že jsem ráda, že ještě dýchám :D Když jsem nedělala žádné práce do školy, byla jsem v posilovně nebo v kuchyni. Což bylo 1000x příjemnější činností, než to učení samozřejmě :) Postava se formuje, pořád na sobě tvrdě makám, ( i když jsem si jistá, že proti některým dřu ještě málo) a také jím opravdu zdravě, bez žádných prohřešků v podobě čokolád a celkově nezdravého jídla. Ty první dva týdny jsem měla děsné chutě hřešit a mít pusu upatlanou jen od těch dobrot, co si syslím na cheat day (který už se blíží! 28.6. jupí jeej! ) ale teď, když už měsíc jím clean, mé chutě na sladké skoro úplně vymyzely a mám strach, že v cheat day budu mít chuť leda na salát s kuřecím a ne na tuny čokolád :D Ale stejně si to dám, to se nebojte :D A teď už tedy ke zmiňovanému Leangains food inspiration!


Proteinový koláček s malinami a čokoládovým pomazánkovým máslem aneb miluju IFFYM! :)


 Celozrnné špagety s brokolicí, kuřecím masem a cottagem + zelenina, meruňka a ovesná kaše s banánem


 Zeleninový salát s vepřovou panenkou a ta nejlepší ovesnojáhlová kaše, kterou jsem kdy ukuchtila!

 Vidíte tam to srdíčko v malině?:))


 Zeleninový salát s kuřecím a proteinové boží lívanečky s bílým jogurtem a broskví :)


 Potrénink. jídlo- Protein, zeleninový salát s kuřecí wellness šunkou, ovesný boží štrůdl a trocha tvarohu se skořicí 


 Zeleninový salát a ovesná kaše s tvarohem a broskví, buráky ♥


 Skvělý rýžový nákyp s broskví a tvarohem


A tady se nejspíš schovává proteinový koláček s bílým jogurtem a jablkem :)

Tak snad jsem si vás tímto trochu udobřila a jestli budete chtít, opět začnu do FOOD INSPIRATION  přispívat. Chcete? :)

A kdyby jste náhodou měli zájem...jsem i na facebooku a instagramu! :)
https://www.facebook.com/pages/Fit-and-healthy/507699426015716?ref=hl
Instagram: janaslamova

Přeji krásný zbytek dne a dobrou chuť, jestli právě večeříte! :)

8 komentářů:

  1. ty jsi kouzelnice! moc krásný dobroty; taky jsem ráda že ještě dýchám :D ale s formováním to mám opačně :D gratuluju! určitě chceme další inspiration!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé moc děkuju! :) Já se snažím dělat vše do školy pěkně dopředu, abych měla na to formování a vaření čas :D Tak snad to tak půjde i o prázdninách :D :)
      Dobře dobře, budou další inspiration! :)

      Vymazat
  2. Všechno vypadá naprosto skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjooo, to je nádhera, to jídlo! T špagety s kuřecím, brokolicí a cottagem - no mňam!!!

    OdpovědětVymazat
  4. No fakt nádhera. Já taky miluju cottage a moje nejoblíbenejší kombinace je s bulgurem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo to musím vyzkoušet! Bulgur s cottage jsem ještě nezkoušela, díky za typ :)

      Vymazat